Med ca. 1,8 millioner danske brugere, er LinkedIn en relevant kilde for dine budskaber.
Din kampagne præsenteres med Tivedo som afsender.
Herunder et LinkedIn kampagneeksempel med Tivedo som afsender:
Din kampagne sættes op ud fra de målgrupper du har valgt under Business i Step 1.
Du kan ikke oprette LinkedIn kampagner via website på andet end Business segmenterne.
Men vi står altid klar til manuelt at hjælpe dig med at definere målgrupper til dine kampagner.
Skriv til os via formlar i footer eller via chatten.
Top 100 danske medier
2.500
Budget (kr.)
15.000
Top 100 danske medier
Danske Top 100 medier indeholder langt de fleste store danske mediesites.
Du kan se en fuld liste af medier under Mediekanaler.
Kun dine valgte målgruppe ser kampagnen, og dine budskaber præsenteres derfor kun for de bedst egnede kandidater, uanset om de læser nyheder, tjekker rejseplaner eller fodboldresultater.
Under Målgrupper kan du blive meget klogere på dine muligheder og størrelse på de forskellige målgrupper.
Herunder et lille udvalg af de mange medier:
Facebook
2.000
Budget
15.000
Facebook
Omkring 75% af den danske befolkning har en Facebook konto. Facebook er med længder det største sociale medie i Danmark. I denne pakke får du tilmed Instagram inkluderet - et medie med 1,9 millioner brugere i Danmark.
Dine budskaber pakkes pænt ind og præsenteres som jobbanner over for målgrupper, der bedst muligt matcher dine målgruppevalg.
Herunder et eksempel med Tivedo som afsender:
Som registreret virksomhed hos JobHub har du mulighed for at tilføje din virksomheds Facebook profil i systemet. Herfefter vil din virksomhed være afsender hver gang du indrykker en ny kampagne på Faceook, Instagram og Messenger.
- Tag fat i Tivedo, så hjælper vi dig i gang
Google Dynamic Search
2.000
Budget
15.000
Google Dynamic Search
Google Adwords kan hjælpe dig med at nå kandidater ved hjælp af Google søgninger.
Systemet sørger automatisk for at præsentere dine budskaber baseret på de mest relevante ord i den tekst du linker til.
Dynamiske søgeannoncer bruger teksten på den tilføjede website url til at målrette annonceringen på Google.
Overskrifter genereres automatisk baseret på dit tekstindhold på site og dine søgninger på Google. Det sikrer at dine annoncer hele tiden er relevante, og så du sparer tid.
Når nogen søger på Google med emner, der er tæt relateret til tekst i din annonce, bruger Google Ads disse ord, titler og termer til at generere relevant trafik tilbage til den webside der er tilføjet.
Tal for målgrupper er baseret på antal unikke cookies, der kan rammes via Adform netværket for hele Danmark, når du vælger en display kampagne (som udgangspunkt pakker med danske medier).
Tallene er variable og cirka tal, der kan bruges som en indikation. Ved geografisk indsnævring vil målgruppetallene naturligvis være mindre. Tallene er ikke repræsentative for Facebook, LinkedIn og Google.