Som kunde hos JobHub åbner der sig en verden med mange muligheder, der alle sikrer den bedst mulige proces for dig, når du opretter kampagner.
Herunder kan du læse om en lang række af de muligheder og services der kan tilknyttes virksomheden.
Unikke mediepakker

Du kan via JobHub definere medieproduktpakker, hvis du specielle ønsker til hvilke medie sites dine budskaber skal ud på.
Det kan være både danske og udenlandske medie sites, som f.eks. de største medie sites i Tyskland, England, Sverige…
Samtidig er der også åbnet op for at du som virksomhed kan definere om din kampagne skal indrykkes på garanterede antal visninger eller mediebudget – og så bestemmer du naturligvis selv intervallet
Logo og billedarkiv

Under virksomhedslogoer kan du uploade alle de logoer du har brug for.
Under virksomhedsbilleder kan du uploade alternative baggrundsbilleder til dine kampagner, hvis ikke systemets valg af billede passer dig.
Desuden kan du uploade billedfiler til dine Facebook og LinkedIn kampagner
Når du opretter kampagne kan du herefter nemt vælge rette logoer og billeder. Du kan naturligvis også tilføje logo og billede i oprettelse af bannerkampagnen – systemet gemmer herefter filerne i arkivet, så du senere kan genbruge.
Direkte adgang til statistik på alle kampagner
Som virksomhed har du adgang til statistik på alle kampagner.
Systemet viser blandt andet antal visninger, antal klik og klikrate (ctr) i en let overskuelig oversigt. Både aktive og afsluttede kampagner findes her
Du ser statistik for danske mediesites, Facebook, LinkedIn og Google Adwords.

Du får automatisk din statistik tilsendt når kampagne er afsluttet:

Betalingsmuligheder og ordreoversigt
Du kan altid aktivere kampagner ved betaling med kreditkort. JobHub tager imod de fleste.
Som virksomhed er der mulighed for at benytte JobHubs faktura løsning.
Det betyder at du kan oprette og aktivere kampagner og blot vælge faktura frem for kreditkort. I den efterfølgende bekræftelsesmail er faktura automatisk vedhæftet – nemt og bekvemt
Desuden kan mulige rabatter tilføjes inden aktivering:

For virksomheder med et større behov, kan en klippekortsløsning overvejes. Dette giver mulighed for at vælge et klip frem for betaling. Klip kan endda kombineres med kreditkort betaling eller faktura, hvis produkter uden klip tilvælges:

I ordreoversigten kan du altid få det fulde overblik over alle ordrer og endda få oplysninger omkring kampagneindhold, betaling og meget andet:

Virksomhedens profil som afsender
Virksomheder der ønsker at stå som afsender på Facebook- og LinkedIn kampagner, kan via systemet sende en forespørgsel. Efter godkendelse via egen profil, vil fremtidige kampagneindrykninger på Facebook og LinkedIn via JobHub være med virksomheden som afsender.
For Top 100 Danske Medier vil det altid være virksomheden der står som afsender:

Automatisk jobindlæsning
JobHub tilbyder virksomheder muligheden for automatisk at indlæse blandt andet jobtitel, resumé tekst og link til jobbet.
Det betyder at virksomheden meget nemt kan aktivere kampagner på job uden at skulle kopiere tekst og links ved oprettelse.
Kontakt JobHub på telefon 6165 9374 for at høre mere om mulighederne her.
Opret din virksomhed i dag og få adgang til de mange services:
Opret virksomhed